Followers

1 July 2013

Hari Isnin adalah hari jiwang

TODAY IS MONDAY

!!!!!!!!!!!

Ada apanya dengan hari isnin 

Isnin (1/7/2013) lennn sikit harinya

HARI keangauan AKU 




Baru balik dari JOHOR katakan 
excitedd ler melayan perasaan  


INCIKKK BOSSS ....

urmmm sehari tue tak cukup tuk kita yang jarak jauh nie kan :(

Sedih tau .....nek je bus ...duduk kat SIT ...
air mata dh mcm kolam renang....hahahaha gedik tul aku nie 





Muahahaha mmg giler aku ari nie..angau tahap maksima dah ..
Nie kalo incik abe bc blog aku...mussstiii dia ketawa guling-guling
de makwe GILER mcm aku
.....hahahahaha .....



haiiiiipppp nape semalam kat JOHOR semua tmpt yg kitorng gi..
semuanya Ramaiii sgt orng....
tkde PRIVASI erkk ...
Hahahaha padan muka... 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...