Followers

21 July 2013

~~~~ GLA SHAKLEE ~~~


GLA SHAKLEE


shakleee.....wow.....seindah nama 
ngeee ya2x je aku ....
aku mula kenal produk shaklee nie 
selepas jadi silent reader dalam blog akak yang cun melecun nie..@ akak kepada si  IRINE NADIA

http://www.qasehkuhoney.com/

dari hari ke hari aku baca entry kakak nie 
wowww cantiiikknya kulit dia ....
geramm nengok nya...hehehe

so aku pun stdy lah pasal kebaikan SHAKLEE ...
mmg banyak lah kebaikannya...
even harga mahal tapi berbaloi sgt if kita ambik dengan penuh istiqamah...
maksudnya korang jangan lah suka sgt tukar produk tuk dapatkan kesan yang cepat
mesti sabar. ya ...

*dah masuk 2 bulan aku amalkan.....peruntukkan wit gaji aku tuk beli yang nie..hehe*  


Antara Kelebihan GLA SHAKLEE nie..ialah :

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. Kebiasaannya digunakan untuk regulate kitaran haid, simptom PMS, sakit kepala dan untuk mereka yang menopause. Selain itu, GLA Complex ini amat bagus untuk skin texture, skin repair dan buat skin glowing 


Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
· Membantu dalam menangani menopause.
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkn immuniti badan.
· Mempelahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf.
 

 
 Rupanya bapa aku pun dah jadi ahli shaklee...mak ayah aku pun dah mula amalkan shaklee...nanti de masa aku kan citer lagi tentang SHAKLEE ya... 

*nak rehat ..baca paper MINGGUAN MALAYSIA + METRO ari nie...lalalala*

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...