Followers

22 July 2013

(*___@).....Misi Sy Berdiet (>_<)

diett nya tak mula lagi
nie antara jadual diet aku last year 
uwaaaa nyesalll aku langgar pantang
kan dah terbukak susuk...hahahaha
menggebu naik badan aku skg nie :(

*bagus amalkan..untuk ilang kan selulit....prosesnya akan lambat tp berbaloi :) ...aku penah amalkan dalam masa setahun jugk ...tp skg nie ntah nape dah tak displin lagi :(*    



Schedule diet aku yang lepas:

Pagi: Wajib minum Total Cleanse Leno.....bagus minuman nie....selulit blh hilang tau kalo diamalkan....campuran spirulina,Sayur-sayuran dan buah-buahan.....

Breakfast pukol 10pg: ...just take....roti bakar atau cereal & quaker oat......kalo dh lapar tahap cipan.....beli gak kue tiaw goreng..hahaha

Lunch: ambik tempe dan sayur ....x pun ...ambik nasi sikit je tau 1 senduk k...

Petang before pukol 6 :....makan roti.....

Malam:...before lelapkan mata.....just take Bio Protein Soya + Susu Sunlac....x cedap mana pun bio protein tue...nak x nak ..aku telan gak....huhu...

Amalkan minum air masak sebanyak 2-3 liter....mmg penat coz effect nanti kerap ke tandas..but bagus tuk kulit kita...dan lebih2x lagi untuk proses diet..

.===> ..Tolong singkirkan lemak sebanyak 10kg dr badan aku skg nie...pllzzzz.....rerajin yerk umi....exercises mau lebih tau...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...