Followers

30 July 2013

Busy ........... Sibuk ....Sibuk ...Busy

Salam ramadan ke 21 :)
erkkk dh nk raya lah minggu depan 
bila raya hampir menjelma 
bukan bermakna tugas makin berkurang hokeyy....

OOpppsss sabar jelah aku ...bulan 6 dengan bulan 7 nie '
memang Kementerian,jabatan,pejabat pelajaran
kejauuuu mengejauuuu dengan aku...
semua dataaaaaaaa berderet2x surat arahan kerja masuk 
yang peliknya de masa plak nk online FB
ngeeeeeeeee...shhhhh sambil selam minum jus oren....
takkan aku nak ngadap keja je..harus lah bersuka ria dan boleh fokus pada kerja

*alolololo comelllnyaaaaa MISS BUSY niee*


hambikkkk ko bukan men besar lg pic nya 
kahkahkahkah INI DINAMAKAN 
mengedoooggg 
huhuhu 
mahap bahasa agak nakal sikit

Kadang-kadang aku rasa 
kerja aku nie kalah pegawai kementerian
uuurmmm selalu je life akan diganggu 
even cuti pun sekolah still call 
tanya itu ini lah...nak x nak kadang-kadang aku terpaksa berhubung dengan orang jabatan 
memang membara hati den time tue 

*lum sampai mcm nie lagi



Wahhh kalo jadi mcm pic atas nie..
harussssss dah serap 
kena minta gaji hakiki 
RM5000...kahkahkahkah
Pening wehhhhhh 
ngadap data nie
ade masa senang 
de masa ko rasa x nk balik umah je
harus siappkannnn segera

nasib bek agi MISS BUSY single...
kalo x ....hahahaha
tension suami aku ngk 
bawak balik kerja ke umah
silap2x tido ngan laptop.


INI LAH DINAMAKAN REZEKI DARI ALLAH 
IKHLAS DARI HATI
HAPPY DENGAN KERJA NIE
WALAUPUN KADANG-KADANG TERTEKAN 

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...